ojdå..


2009-10-28 10:05:20
jag är visst dålig på det här, med bloggningen... men jag känner att jag inte har riktigt för det just nu. det får bli när man inte har så mycket att göra, snart så. men jag tänkte att jag kluddrar ner något i allafall.

senaste veckan har bestått av massa mys och lite festande på cromwell och även stallet. det har varit bra helt enkelt och i kväll blir det fest igen, med jens, maija och elias! det ska bli trevligt. jag kanske går till stina först ocfh är där ett tag innan jag träffar dom andra, ska ringaa till henne snart tänkte jag :)

hostan har kommit tillbaka ighen och det är inte alls kul. det är därför jag sitter uppe nu, vaknade för en timme sen med att jag hostade och sen körde det igång så jag sitter här med ett glas vatten medans jens ligger i sängen och snusar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0