snartsnartsnart!!!


2009-10-13 23:13:12

ja, snart får jag träffa mina tjejer!!!!! längtar sjukt mycket till lovet. ska bli underbart, var ju som sagt 4 månader sen???!!!! och så kommer jens hem nästa lördag, kan inte bli bättre! ;) nu har jag verkligen något att se fram emot :)

kände precis hur mycket jag verkligen saknar ida.. pratade precis med henne på msn, har inte pratat med henne sen studenten. från att ha sett varandra typ varje dag sen i sjuan och sovit hos varnadra varje dag när vi gick i 8:an - 9:an (för att ta i lite i överkant, men inte långt i från varje dag) och nu inte setts på 4 månader, det är sjuuukt. men nu får jag ju träffa henne snart och resten av girlsen! yippiijejj <3

nu ska mallanbrallan sova, godnatt. och puss jens!


Kommentarer
Postat av: bullen!

åh, älskade bulle!



jag kände precis detsamma när du ringde igår! jag blev så glad! och jag blev så nedrans glad att du hare så bra också och också för att du ska komma till mig ikväll!!! JIPPI:D

massa kramar!!!

2009-10-26 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0