tisdag 13 okober


2009-10-13 11:27:24
hej o hallå, hur står det till? jag själv har i dag frukansvärt ont i magen, sådär som vi flickor får ca. 1 gång i månaden. killar ni har det för bra, ja det har ni fan. jag har precis tagit min dagliga dos av frukost och ska snart bege mig upp till stallet och rida på figoro, hoppas för guds skull att det har släppt i vänstersidan. jag vet inte vad jag gör annars. men det ska nog bra hoppas vi på.  på tal om att rida så red jag på matcho i går, gick väldigt bra. han har blivit så fin och lugn till skillnad från förr. det är kul :)

när jag kommer hem i från stallet i dag blir det lagom att ta en dusch och sen fixa i ordning sig för att åka in till jobbet på brandutbildning. sånt som måste göras. hoppas det är intressant i allafall, just nu känner jag att magvärken tar över allt. blir så trött på't.



nej men om man skulle ta sig i kragen och göra något vettigt, typ gå till stallet?!
jag kan nästan lova att jag uppdaterar senare när jag kommer hem från jobbet. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0