25 september


2009-09-25 11:07:37
oj vilket dålig uppdatering, i know. men jag har inte haft lust faktiskt, tyvärr. nu sitter jag i allafall här och väntar på att maija ska hämta mig för en tripp in till stan med lite shopping och mat och sånt :) ska bli väldigt trevligt. jag har typ inte shoppat rejält sen aah.. jag vet inte. det ska bli kul i allafall, slösa lite pengar ;) haha. men det är några grejer jag måste skaffa i allafall, det är ju bröllop nästa helg! och så kommer min älskade hem, underbart. ska bli så kul att han ska med på bröllopet.

nae nu ska jag fixa det sista sen dra, pusss!

Kommentarer
Postat av: Jens

Det ska bli jätte kul att få vara med på bröllopet (: och speciellt att få träffa dig <3 hoppas du hittar något på stan älsk! Pusss

2009-09-25 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0