av längtan till dig


2009-09-14 23:18:48
nu hamnade jag visst här igen - precis hemkommen från stallet (såhär dags :o). vart som sagt en helkväll. har ridit på matcho som var finfin. och så har jag pysslat och grejat. myst lite med figaro och så. sen lagom tills jag tänkte gå hem ville ida och odd ha lite hjälp med hinder och så jag hjälpte dom med det och så red jag även lite på lesley :) trevlig ponny det där. tror hon kommer bli kanon när hon får slappna av lite!

jens ringde mig för ett tag sen, <3 vart väldigt glad att höra hans röst igen efter en vecka :)
hoppas verkligen att han kan komma hem till helgen, skulle verkligen vara supermysigt.

nu blir det faktiskt sängen, har ju ändast 600 meter plankor att måla åt bror min... han sa att det var 300 bara för jag inte skulle säga nej och sen sa pappa att det var det dubbla ;p så att jag vet ju vad jag har ju göra i morgon. sen blir det stallet också o ta hand om figaro och matcho :) men godnatt.    jens, jag älskar dig, det vet du <3

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin, om du går til engelskan så hälsa att jag inte kommer. Jag har nämligen inte fått tag på läraren. iiih, wish me good luck. Hör av mig till dig senare idag!

2009-09-15 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0