entligen!


2009-09-09 14:34:49
nu så, nu är jag hemkommen för gott höll jag på att säga. nae men nu är mina resor gjorda för i år så nu har jag tid för bloggen igen, hahaha. kom precis i stortsätt innanför dörren, just hemkommen från warszawa med syster :) har varit på en shoppingresa och även hälsat på linda och conny. vi har bott hos dom, jättetrevligt.
mycket shopping har det blivit, höhö. skor och kläder och manikyr av naglar. så nu har jag illröda urtjusiga naglar, melike. converse-skor blev det också, byxor, tröjor och ja, lite allt möjligt :)
nu sitter jag här, skulle suttit på mattelektion nu på komvux men det är pappas fel att jag inte gör det faktiskt. blev hämtad av honom vid bussen och så åkte vi till hans jobb och lämnade av honom så tog jag bilen hem till sörping.. men när jag kommer och har parkerat och ska stänga av bilen så upptäcker jag att nyckelkortet ligger i hans ficka som är på jobbet. jag kan alltså inte sätnga av bilen för jag måcte ha kortet till det. ja så då vare bara att åka hem och göra så att det blev kärringstopp på bilen. kunde ju gått ner igen till komvux men då var inte riktigt humöret så högt så jag gick in i stället och satte mig här, ska snart går till stallet. usch, jag är rätt trött på dom där korten. allt ska vara så mordernt hela tiden, kör med vanliga hedliga nycklar i stället.

saknar jens gör jag också, men det är var väl inget nytt. tänker på honom hela tiden. nu är han i väg på bergsklättring på kebnekaise. hoppas han inte ramlar nere, det vore ju för tråkigt. <3 får se om vi ses nästa helg annars blir det om en månad. det är lääääänge.

nae men att chiphej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0