hemkommen från grekland


2009-09-02 10:47:40
ja, efter en extranatt i grekland är jag nu hemkommen :)
skulle kommit hem i måndags men planet hade pajjat och eftersom jag och feffe valde greklands minsta ö (eller nått) så fanns det inga lampor på flyplatsen så planet fick inte landa på kvällen så vi fick helt enkelt bo där en natt till. men vilken res vi har haft! sådär en 35 grader och sol och 27 grader i vattnet ;) inte ett moln på himlen.
bilder kommer senare, dom är nämligen på feffes kamera. och när jag lägger in dom kan jag samtidigt berätta mer om resan!

saknar jens skitmycket. han kommer på fredag, har nog aldrig längtat såhär mycket. men nu är det två nätter kvar sen har jag två nätter med älsklingen <3 underbart. plus att vi är ensamma på fredag med ;) uuhhuuu, nice.

på söndag reser jag visst igen. det är det dags för resan till polen med syrran och hälsa på hennes bästa kompis plus att vi ska shoppa helt nya gaberober. finns nämligen sjuuukt mycket shopping där nere :)

nu ska jag ta en dusch för sen kommer maija :) uppdaterar i kväll.

Kommentarer
Postat av: maija

hoppsan, förlåt. ja det glömde jag helt bort! jaa, why not. när?

2009-09-04 @ 12:41:00
URL: http://maaija.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0