hoppträning


2009-09-17 14:16:52
i kväll blir det hoppträning för fia på figaro :) ska faktiskt bli lite skoj och hoppa igen efter att jag ramlade av förra gången, det var ju ett tag sen. tror figge kan tycka det blir lite kul också! det är ju inte så ofta han får hoppelihoppa.

nu ska jag svida om och cykla upp till stallet.

ps. jag saknar jens så det gör ont och så kan han inte komma hem i helgen heller, så det blir ytterligare 2 veckor tills vi ses.. men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! och han är ju det absolut bästa jag vet <3

Kommentarer
Postat av: Nath.

Kul med hoppträning, sitt kvar denna gång äru söt! :D haha ;) <3

2009-09-17 @ 20:20:48
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0