i said i wanna touch the earth


2009-09-12 21:01:50
i wanna break it in my hands...

hej på er glada läsare - jag är trött efter en heldag i stallet men jag är ändå sugen på att göra något. mamma och pappa tycker att jag ska komma ner till martime och göra dom och deras kompisar sällskap men jag vet inte.
pratade med maija nyss på msn och hon och tjejerna skulle ut på krogen, hade ju inte varit helt fel faktiskt men jag kan ju tyvärr inte eftersom ska i väg tidigt i morgon för en tripp till sharpman med felicia och eric. måste inhandla nästan för mycket grejer, kommer o bli helt pank. synd det, men måste man ha grejer så måste man´

saknar jens gör jag också - väldigt mycket. känns ännu värre när man inte ens kan sms eller prata i mobilen med han. inte förens på tisdag kan han ringa. men det är bara att stå ut - tycker man om någon så mycket så går det jättebra <3 blir ju ännu mysigare o träffas då när man har längtat efter varnandra massor. jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0