inget här är givet för sådant är livet


2009-09-13 21:12:44

jag saknar den finaste pojken i världen - vill att han ska vara hemma hos mig nu och hålla om mig. men det går tyvärr inte, hoppas att han kommer hem till helgen. jag mår så bra av honom vid min sida. det är så bra.
jens stenman <3

sitter nu och funderar på en dusch men jag är visst lite seg. har varit uppe i stallet och ridit fina figaro, han gick som en klocka. underbart (: tycker om han bara mer och mer.. se om det blir tävling den 26:e på heda. skulle vara kul och komma ut någon mer gång innan finalen den 11:e oktober i motala. får se hur det blir :)

dagen har sett ut som så att jag, felicia och eric har varit på sharpman och shoppat lite. shöckemöcke på den ja' felicia storhandlade, jag handlade ett par ridbyxor och ett bett och eric kom ut med 20 st salt ess ;p hahah yes!
stannade även på hööks på vägen hem och handlade även där. det blev lite smörjgrejer och ett par boots.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0