it's you and me and all of the people


2009-09-14 14:03:11
lifehouse dunkas i mina högtalare, våffelgärnet är i gång och morgonrocken är på. tanken var att hänga på jennie till maddes ridsport och till travshopen men det vart inte riktigt som planerat, var tvungen att gå till banken innan och föra över pengar men det krävs en bankbok för att komma åt kontot och den vet jag inte vart den är så jag fick avstå. istället ska jag städa rummet och upp till stallet för att ta hand om matcho eftersom att tilda har gått och blivit sjuk, stackarn. så jag antar att det blir en helkväll i stallet med pyssel & ridning (:

det blir förmodligen tävling den 26:e på heda. tänkte - det kan ju vara kul att komma i väg någon mer gång innan finalen så man kan bli lite uppvärmd lixom! men det har kört i hop sig lite med skjuts eftersom pappa jobbar och matilda måste förbereda till bröllopet och så. men jag har pratat med nattis och hon kunde förmodligen köra mig :) vore toppensnällt. jag vågar nämligen inte köra själv än men ska ge mig ut snart och träna lite med pappa.
i såfall blir det i allafall LB:1 som rids, kanske LB:3 också. beror på lite, måste ringa om träning i såfall! annars får jag flörta med jennie, höhö. hon är ju bara för bra. vill tacka ännu en gång för helgen!! :) du var guld.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo allt är bra med mig! Ja den är verkligen jättefin!

Tack för att du ville spela åt oss på Novas dop förresten, jag känner mig inte lika säker om jag ska sjunga samtidigt!

Vad gör du nu för tiden då?

Kram S

2009-09-14 @ 20:25:42
URL: http://sannamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja det var jättekul men jag var allt lite nervös ;)

Okej. Jaha, på De Geer-hallen?! Det lät jätteroligt!

Fast det är klart, det är väl mycket kvällsjobb o så..

Det är bara bra med Felix, han är en riktig liten busunge! Hittills verkar han som en musik- och teknikintresserad liten kille. Dansar till all sorts musik, även reklamfilmer (!) och har lärt sig sätta på/stänga av tv:n, höja/sänka ljudet på reciever och stereo och han kan även sätta igång och byta skiva i dvd-spelaren själv..?! Haha..

Kram

2009-09-14 @ 23:15:38
URL: http://sannamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0