jag ska måla hela världen lilla mamma


2009-09-27 19:41:26

hej kära läsare ♥ hur är läget? själv har jag målarfärg överallt och ingenstans. har varit ute några timmar i garaget och måla brädor. men nu är färgen slut så nu kan jag inte göra mycket mer än att vänta på att pappa ska ta hem mer. har bara sisodär en vecka kvar på mig att det ska bli klart och jag är fortfarande på grundfärgen, sen ska alla 200 brädor målas igen med blått. så det blir spännande hur stressigt det blir sen på slutet av veckan hur mycket som är kvar. mamma var snäll och hjälpte mig nu i kväll också och då gick det mycket fortare (:
påtal om mamma, stackars henne skulle jag vilja säga. i går på kulturnatten så var dom och lyssande på ett band, hon o pappa, och så dansade hon bugg med en kompis och han hade sån fart så han råkade slänga i väg mamma så hon for in i en stol så förmodligen har hon ett sprucket revben.. kul när det bara är en vecka kvar till bröllopet.
hoppas hon i allafall blir bättre snart, det värsta med det där är väl att det tar sån lång tid att få det där bra, det är ju ingenting man kan göra utan det är ju bara att vänta ut det, inte alls kul. pusss på lilla mamma, jag har precis köpt en fet godispåse till i kväll som hon och jag ska smaska på till filmen klockan nio! jag tror att godis är medicin när man är lite nere, det piggar lixom alltid upp. det ändå är väl när man har ätit för mycket, ni vet då när man ångrade inköpet, haha.

i morgon blir det hoppträning i allafall, det är kul! och på torsdag blir det dressyrträning för agge, ännu mer kul :) det var ju så jättelänge sedan jag tränade för henne. senaste var väl sådär en 2003, amigo-tiden. då red jag ju för henne jämnt! det var skoj, så hoppas på att det kan bli lite träning för henne nu framöver.

nu blir det the och macka med mamsen och papsen! soo long fuckers.    
jag har jens i drömmarna all the time ♥ du är bäst.


Kommentarer
Postat av: ellinor

okej, kul. jag ska va ute i mässhallarna på lördag eftersom ladysnight kommer va där och går det bra så kommer jag va i de geer i framtiden.

2009-10-01 @ 18:46:36
URL: http://axelssonellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0