nobody puts baby in the corner..


2009-09-18 23:46:55
ooh, dirty dancing säger jag bara. vackraste filmen, älskar den verkligen. filmen med absolut bästa slutscenen, får gåshud när jag tänker på det. ja, så är det faktiskt.

sitter nu här och ska snart krypa ner. har varit en väldigt slapp dag med tanke på mitt tillstånd.. mår inget vidare, igenkorkad i näsan och hostig. blev tyvärr inget jobb i dag på grund av det, väldigt tråkigt. men det är bättre o bli frisk innan man smittar ner massor andra runt omkring.
dagen har bestätt av lite målande, några timmars sömn på eftermiddagen och sen bort till figge för att mocka och fixa mat, orkade tyvärr inte rida men får göra det lite axtra i morgon i stället i fall jag mår bättre. hoppade ju i går som sagt, gick ypperligt bra, skitskoj! nu känns det bra igen när jag verkligen fick till det. så nu får jag ta och hoppa lite mer framöver!

nae hörreni, sängen väntar. finns ingen ork kvar i malin. godnatt              jens stenman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0