paradis


2009-09-12 21:51:01
det är just vad jag trycker i mig nu - en himla paradisask. hade jag inget bättre för mig? nehejdå, jag sitter här och nördar vid datorn. funderade ett tag på att kasta mig på andra delen av twilight som jag köpte på flygplatsen. första delen läste jag jag ju ut på tre dagar ner i grekland. guuuud vad jag saknar grekland, alla stränder, soooolen. aa det var helt enkelt underbart plus att jag hade bästa sällskapet med mig (:

det får nog bli ett bad med skum och sen sängen o sova (: godnatt då. tja!


den bjuder jag på - bara för att jag var såå snygg på musikalen, haha skämt o sido - jag saknar ES3C <3


Kommentarer
Postat av: KS

Jag saknar dig!

2009-10-04 @ 16:37:28
URL: http://finakinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0