vad vore jag utan dina andetag


2009-09-15 21:50:29
hej o hallå allihopa ♥ hoppas allt är bra med er. själv är jag jättetrött efter två ridturer, men kul var det! gick väldigt bra på både figge och matcho. skönt och komma hem lite skapligt för en gång skull, har hunnit med både dusch och mat så det känns skönt. nu tänkte jag faktiskt hedra en av de snyggare skådespelarna - en som gått bort i dag - Patrick Swayze och se dirty dancing som är en av de vackraste filmerna! älskar den filmen och det var sjukt länge sedan jag såg på den också.

i morgon blir det komvux igen, känner mig inte alls pepp. trodde att det skulle fungera ganska bra men asså jag har ju precis gått ut skolan och så ska jag på det igen? känns sådär faktiskt. och det skulle ju vara ännu bättre i fall jag skulle palla och läs ytterligare ett ämne för då får jag studiebidrag igen. det skulle ju inte vara helt fel med en extra tusing i månaden, men jag vet inte om jag orkar. vet inte vad det skulle vara för ämne i såfall? emn jag ska nog gå i allafall och prata med hanna - studievägledaren - i morgon och se vad hon säger.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0