watching you drive away


2009-09-11 11:18:58

godmorgon, nu är jag uppe efter 12 timmars sömn - underbart.
i dag är det stallet som gäller, tävling i morgon. div 2 andra omgången hemma. ska bli spännade eftersom programmet går på lång bana. se om jag och figaro orkar runt hela ;) haha, det ska vi nog klara. ska bli kul i allafall. och i kväll ska jennie hjälpa mig i stallet med lite tills i morgon sen ska vi hem till henne och sova där! och så ska hon coatcha mig i morgon, puss på henne <3

se om man kanske skulle åka ut till jens och låna han kamera tills i morgon. kan ju tyvärr inte fråga han själv för han är ute på äventyr. skulle vara kul att ha lite bilder! man kanske tillochmed skulle filma (:

just nu sitter jag och gräver ner mig i dixie chicks. jag tror jag har kommit på att dom är mina absoluta favoriter, aaa dom är bara sååå bra. ska ju sjunga en av deras låtar på min brors bröllop, cowboy take me away
det är bara dom som har gått i högtalarna den senaste veckan. adrenalinet höjs när jag hör dom.

just det!! jag får ju inte glömma bort att berätta om gårdagen. jag jobbade ju för första gången degeerhallen! världens bästa jobb, så frukansvärt kul. där vill jag alltid jobba. skitsnyggt och glida runt i kostym och klackskor. och sen har jag fått ett nyckelkort som man bara drar så öppnas dörrarna, haha ascoolt :) aah det känns verkligen jättebra i allafall, verkar vara väldigt trevliga människor jag frå jobba med i allafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0