Gråa söndag, guu så kul!


2010-08-08 20:01:50
Nu är jag förbannat trött på detta väder, kan någon göra något åt det? Det vore snällt.
Ni får ursäkta min dåliga uppdatering men det kan bero på att jag jobbar hela tiden, och då överdriver jag knappt. Jag är ledig max en dag i veckan och jobbar varje helg, det är fint! Fritiden försvann visst, synd.

Men nu har jag något att se fram emot, nämligen en resa till Rom med Jens. Mycket efterlängtat vill jag lova. Speciellt om vädret ska fortsätta såhär. Vi åker i allafall den 25 Augusti, v 34. (: Ska bli spännande att bli lite kulturell och gå och kolla på massa sevärdigheter som vatikanstaden, colusseum och operan. Jag tror det kommer att bli kanoners i allafall.

Nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0