Sommaren 2010


2010-08-16 16:24:36
Ja, då börjar även denna sommar lida mot sitt slut. Jag kan inte fatta vart tiden har tagit vägen, redan 8 veckor jobbade på dalgården, hade sista dagen i går på sommarschemat! Men jag kommer vara kvar i höst som timvikare så det känns jättebra (: Personalen är toppen så jag har trivts jättebra. Och denna vecka ska jag gå upp en våning och jobba där, ska bli spännade och se hur det är! Så det blir nog toppen!
Jag är i allafall överlyckig över mitt beslut om att ta studieuppehåll, hade aldrig pallat med hösten annars med allt plugg som är och så. Så nu ser jag fram emot hösten (:

Skulle åkt till stallet nu efter jobbet men jag har sån frukansvärd mensvärk (på ren svenska)!! Så Jennie hjälper mig i dag och det är jag evigt tacksam för. Dom säger ju att träning är bra för sån värk så får se om jag orkar ta 40 min på crosswalken sen på träningsverket, men det får vi se.. Nu tänkte jag i allafall slappa lite i soffan framför OC! Sen blir det nog lagom att hämta Jens på golfbanan..

Ha en bra em/kväll!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Absolut, jag kan nästa tisdag så ska vi spika det? :D hehe!

Ska du inte plugga i höst alltså?

<3

2010-08-16 @ 20:06:57
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0