Vad händer för spännande i dag då?


2010-08-09 15:19:42
Ja, det kan man fråga sig. Känner att jag vill få ut något av dagen, slutade redan 12:45 lixom. Men men, har hunnit med en 30 min promenad i allafall och ska väl snart städa rummet med om jag orkar. Men jag antar att jag måste, för mamma ville tvätta i kväll och då är det ju bra om jag har sorterat mina kläder.

Väntar på att Jens ska ringa, se om vi ska hitta på något skoj eller om vi bara tar en slapparkväll framför en film eller så. Det är sånt som märks.

Blev inget stall för mig i dag, Mia fick ta hand om pollen i dag! Tror hon blev glad då jag såg vad hon skrivit på facebook haha. Hoppas han blir bra snart, eller rättare sagt, hoppas på att han går i genom på återbesöket för då är det bara att sätta i gång på riktigt efter det. Nu skrittar jag bara, eller mest går med honom. Satt på honom i förrgår och kände lite på han, dessvärre kan jag ju bara rida på rakspår så lite svårt att få igenom honom då. Men han ska egentligen börja travas nästa vecka men jag vill inte brådska i väg när jag ändå inte har någon tävling inplanerad så jag väntar med att börja trava tills jag varit hos Carina igen. Ska dit nästa fredag så det är bara att hoppas att turen är på min sida då!

Ska ta en dusch nu, hörs!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad äre för fel med figge då? :/ <3

2010-08-11 @ 21:13:46
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0