I wanna start a fire, I wanna burn tonight


2010-12-08 10:58:32

Min hals är fucked up i dag. Började med att jag hade ont i hela kroppen i går som om jag skulle ha 40 graders feber. Fick gå hem från jobbet redan innan lunch för att jag inte orkade mer, känner mig inte alls bra.
Och i dag känns det bättre i kroppen men halsen gör ondare och är lite mer svullen än i går. Jag bara väntar på att rösten ska försvinna.. och det vill jag inte.

Har ju glömt att berätta om mitt nya piano som jag hämtade i Lördags! Det är så himla fint och jag är supernöjd. Det blev ett Roland FP-4! Bild kommer snart. Laddaren till systemkameran är hemma hos Jens. Så måste fixa hit den först! Redan i kväll kanske :)

Fick ett fint samtal från Olle Hilleberg i går, som frågade mig om jag ville sjunga med honom på Nyårsafton på Rådhustorget i Söderköping! SJÄLVKLART ställer jag upp (: Det blir 11:e året i rad som han sjunger "stad i ljus" och nu ska vi även sjunga en duett och sen förhoppningsvis får jag en egen låt också. Så himla kul att ha något att se fram emot! Måste ringa till Karin och meddela det så hon kan hjälpa mig att plocka fram lite förslag.

Nu ska jag ställa mig i en dusch för att sen träffa Maija! <3 Som jag har längtat, vi ses alldeles föööör lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0