Jävla hallon


2010-12-07 19:05:53
Nu har jag ätit upp en helt hallonpaket. Gott, men väldigt uttjatat.

Jag måste släppa kontrollen.. Fan, jag vet att det du som som gjort mig till "en sånhär". Varför ödslade jag tid på dig för, varför insåg jag inte från början (egentligen redan första månaden om jag ska vara ärlig) att det inte var något att satsa på. Jag kände fan redan första veckorna att jag inte fick ut speciellt mycket av dig och att jag redan egentligen då mådde dåligt. Men något som är positivt nu efterhand är i allafall att jag har lärt mig att sålla bort personer som inte är värd än. Speciellt sånna som gör att man typ går ner 8 kg på 2 veckor. Sånna är man inte värd. Jag vill bara ha trogna personer i min närhet, sånna som uppskattar en för den man är!

Kommentarer
Postat av: jennie

<333

2010-12-08 @ 12:19:07
URL: http://jenniekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0