Du är det bästa jag vet


2010-01-13 19:52:27

Jag skulle ge vad som helst för att ha min finaste här nu! Han gör mig hel.


Jag är precis uppkommen från badet. Det var ett väldigt bra initiativ kände jag nu efteråt, jag blev alldeles varm i kroppen efter att ha varit i ett kallt stall och tagit hand om hästen. Men nu känner jag mig lite upptinad igen.

I dag har jag hunnit med mycket faktiskt. Vaknade av att mamma väckte mig innan hon skulle åka till jobbet vid elva, så då gick jag upp och gjorde henne sällskap vid frukosten. Sen fick jag ett ryck och packade träningskläder för att träna på sportsbar! Jag passade på att åka snålskjuts med mamma. Väl framme så insåg jag att jag var alldeles ensam i gymmet och det var grymt skönt. Kunde träna vad jag ville och ta det lugnt utan att bli stressad av alla andra. Jag tränande cirka en timme inklusive stretch. Även det ett mycket bra initiativ faktiskt.
På vägen hem gick jag förbi Willy's och köpte mig en banan som jag kunde smaska på påvägen hem, mums.

Sen väl hemma var det stallet som gällde men innan det lite lunch, rester av ost- och skinkpajen sen i går fick det bli och den var ju inte sämre i dag direkt. Den mesta maten bli faktiskt godare dagen efter när det fått stå och dra till sig lite.

Nae, nu ska jag ringa min pappa och fråga vart han håller hus. Jag är hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0