'ssk' - student!


2010-01-27 15:22:36
Ja, nu ni. Nu har Mallan börjat högskolan och fan vad vuxet det känns och jag som inte ens känner mig vuxen. Jag vill alltid vara liten! Började i måndags och har redan ett seminarie på fredag så jag pluggar förfullt. Men jag är nog klar för i dag nu i allafall, kanske tar lite i kväll också.

I går var jag på friskis och träna, asskönt! Behövde göra något annat. Är så långa dagar nu.. Så efter att jag slutat mötte jag upp Madde på stan och sen åkte vi hem till henne och köpte med oss donken-mat på vägen hem.  Det var smarrigt! Sen tog vi hennes vilda blå och åkte ner till mig och var här ett tag innan vi tog gick ner till träningen! Så nu ska Madde också köpa friskiskort :D hela srs är snart med, haha. Borde trycka upp t-shirtar med srs-loggan på (:

Nu ska jag klä på mig lite efter att ha legat i ett bad och pluggat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0