Bad, bad, bad..


2010-07-05 23:33:08
Jag är så sjukt dåligt på att hålla i gång bloggandet känner jag! Nu måste jag verkligen ta tag i det här. Jag skyller på jobbet, det har verkligen kommit i gång nu. Har jobbat sen i fredags och jobbar i sträck fram till fredag denna vecka. Ledig i helgen. Och nästa vecka går jag sex dagar och veckan efter det med och även veckan efter det också. Jobb, oj så mycket jobb. Men då blir det pengar. Och det gillar vi!

Känner att det här inlägget vart väldigt tråkigt men så är jag väldigt trött i kväll också. Återkommer i morgon!



Min snygging! Håller på att sätta i gång på allvar nu igen med Figgelito, känner att jag varit ganska layback på sistone, det är nog värmen. Men snart blir det ju flytt så då vill jag att han ska vara fräsch och i gång (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0