Jobb jobb jobb


2010-07-31 11:57:06
Snart dags att gå till jobbet igen. Går 13-20:30 i dag, och efter det ska jag träffa Felicia (: Mycket efterlängtat! Men innan det ska jag somsagt slå ihjäl 7,5 timmas jobb.

Har inte uppdaterat på länge nu, hänt ganska mycket sedan dess. Figaro har fått nytt hem, han står på smedby gård nuförtiden. Trivs väldigt bra. Jag har också varit på kliniken med honom, pga hältan. Han har blivit sprutad i höger fram knä. Så nu rider jag ingenting, har typ abstinens men vad gör man? Typ går och väntar på bättre tider eller något. Men inte så mycket att göra åt som sagt.
Jag själv har också varit hos naprapaten två ggr denna vecka för att min rygg inte mår så bra. Och efter det mår jag inte heller så bra i psyket (eller hur man ska säga), naprapaten sa nämligen att ridning inte var så bra för mig, att min rygg skulle må mycket bättre av att jag började träna i stället regelbundet och musklade upp ryggen. Jag är så rak i ryggen, har knappt något svank. Och då belastas ryggen mycket mer när jag rider än om jag skulle vara mer svankad. Så just nu har jag ganska mycket att tänka på, hur jag ska göra framöver. På något sätt känner jag ju ändå att ryggen går före, jag är ju ändå bara 20 år. Vill ju inte vara paj i ryggen när jag är 35-40 år lixom.

Nu måste´jag iallafall göra i ordning mig för jobbet och fixa matlådan. Ha en bra dag! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0