Ångest är bara förnamnet


2010-06-03 21:45:53
Shit, i morgon gäller det och det känns inget vidare faktiskt.. Känns som jag har pluggat ihjäl mig och ändå inte kan någonting. Hur kul är det lixom? Njae, inte så värst faktiskt.

I dag åkte i allafall Jens tillbaka till A-jaur. Sista gången jag lämnade honom på stationen! Om en vecka muckar han och jag är så himla stolt över honom, det hoppas jag du vet älsk (: 15 månader är väldigt lång tid och helt plötsligt känns tiden jättekort.. Ja, jag kommer nog allt fälla en tår när jag ser honom kliva av tåget på fredag nästa vecka, en lyckotår. Längtar tills dess!! Men nu är det tenta som gäller och lite HLR och en avslutande utvärdering (: Sen är termin 1 över och det säger jag med glädje kan jag lova! Längtar verkligen till att få börja jobba och få till struktur på livet över sommaren i allafall, haha.

Pratade med M förut, hon ringde (: Jag känner verkligen hur mycket jag saknar henne och ser fram emot att få träffas på lördagkväll! Det var ju ett tag sedan nu.. Men i morgon är tentajäveln över och då ska jag inte plugga på över en månad kanske längre, beror på om jag klarar den! höhö.

Nu ska jag hoppa in i en skön dusch och sedan krypa ner och läsa det sista inför i morgon! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0