Dags för uppdatering


2010-06-08 11:34:22
Godförmiddag! Sitter här med datorn framför mig och skriver lite. Har haft en väldigt skön morgon. Började med att vakna vid 09.45 och så låg jag kvar i sängen en timme och lyssnade på musik från min dator. Bl.a på Simons myspace och insåg genast hur mycket jag saknar hans sångröst! På gymnasiet fick man höra honom varje onsdag på mukon. Du är väldigt bra måste jag säga. Usch vad jag saknar att sjunga.. Jag vill komma i gång igen, sjunga varje dag och ha spelningar framför mig som jag måste öva till. Men vart fan finns tiden? Om jag ska börja igen och verkligen ta tag i det måste jag tyvärr lämna stallet och Figaro.. Och det är jag verkligen inte beredd på nu. Får se vad framtiden säger med allt. Måste ju börja tänka på flytt snart också och då är jag rädd att jag inte hinner med stallet alls med tanke på allt plugg också. Nae, jag är verkligen inne i en depperiod nu alltså, jag inser hur saker verkligen tar för stor tid och jag vet inte hur jag vill ha det. Det som ligger överst på listan är i allafall plugget, det är viktigast. Det är lixom allvar med det, tyvärr. (Är ju inte så taggad) Sen känner jag på något vis ett sug till flytt men jag vet inte när, möjligtvis till våren men vi får se. Trivs bra här hemma med mamma och pappa. Och att ha stallet 150 m hemifrån.

Nu är det i allafall dags för skolan snart, ABC/HLR utbildning med Robban! Sen efter skolan blir det en löptur har jag bestämt, skönt att komma i gång lite med träningen igen. Nu har jag ju ett helt sommarlov på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0