Måndagskväll, dåligt väder och trött!


2010-06-08 21:26:14
"Go on and close the curtains, cause all we need is candlelight"

Sitter och lyssnar på massa gamla godingar. Just nu spelas "save tonight", kommer i håg när jag sjöng den med Ida när vi hade vår sångperiod i åttan och nian. Det var tider det, när vi sov hos varann varje natt typ.
Kommer aldrig glömma min och Idas eviga hemlighet, sedan åttan tror jag det var. Haha skrattar när jag tänker på det. Det var kul!

Ska snart ge mig ner och städa mitt rum, väldigt med betoning på väldigt stökigt. Får pappa synd på det lär han bli skogstokig och vill jag inte vara med om. Så det är nog bäst att ge sig ner och fixa det och sedan hoppa in i en dusch.

Skriver kanske ett inlägg innan sovdags, ha en bra kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0