Whoops!


2010-06-09 15:21:40
Tack Maija för att du ringde och väckte mig, annars hade jag väl sovit som en stock till kvällen och då hade jag inte kunnat somna till natten sedan, men lyckades visst döda 2,5 timme på soffan. Det var skönt, var visst lite trött. Det är verkligen underbart att sova på eftermiddagen när man kommer hem. För att bli lite pigg igen funderar jag på en löprunda, skulle vara mycket skönt dock finner jag ingen inspiration för tillfället, antar att den kommer i kväll när det är dags att sova igen.

Annars har dagen var väldigt bra! Haft näringsrapport-seminarium och hämtat ut tentorna. Klarade ju omvårdnadstentan och det gjorde jag visst med marginal visade det sig när jag fick tillbaka den. 43,5 av 60 och 36 var godkänt. Trodde verkligen jag bara hade klarat den med någon poäng. Nu är det bara den där förbannade HEL-tentan som ligger i bagaget och trycker. Men den tar vi tag i då när det blir dags i oktober, det är ju ett tag kvar tills dess.
När vi var klara gick vi med basgruppen till våffelmakeriet och åt, fanns både mat- och dessertvåfflor, mycket gott.

Funderar på att fixa en ny design på bloggen, känner att det är dags igen.. Det var ett tag sedan! Men jag vet inte hur jag ska göra, funderar på att ha "glass"-färger som ljusgrönt, rosa, blått, vitt.. Men vi får se! Ha en fortsatt bra dag (:


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Tack! =) Man kan sola även fast man har sprayat sig brun eller använt vanliga brun utan sol, brun utan sol är ju mer som ett täcke över huden så att säga som solen tränger igenom. Däremot har jag märkt av att man inte blir brun lika fort som om man inte skulle haft brun utan sol på sig, plus att jag inte bränner mig lika lätt när jag solar.



Det man kan tänka på när man går och sprayar sig (även när man bara använder vanlig brun utan sol) är att man ska låta det torka väldigt länge. Där jag sprayar mig så får man sitta i spa-avdelningen upp till två timmar för att invänta att det torkat klart och sen ska man helst inte duscha på 12 timmar för att få det att hålla sålänge som möjligt. =) Om man "fuskat" med det i början kan det bruna börja försvinna när man svettas (tex; när man solar).



Hoppas du blev lite klokare nu =)

Puss på dej!

2010-06-15 @ 17:42:10
URL: http://hejlellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0