Då var det dags!


2010-03-17 08:56:36
Jadu Malin, i dag gäller det att visa vad du kan! Om 4 timmar smäller det. Jag är så evigt tacksam att Jens kommer hem i helgen, 3 dagar UTAN plugg. Då får han pyssla om mig, behövs nog skulle jag tro. Beror på hur det har gått men som min magkänsla säger nu så vet jag inte..

Sitter hemma hos syrran nu, är barnvakt för tillfället då Alvin ska till vårdcentralen och inhalera lite. Så fort dom kommer hem ska jag läsa lite till. Det är några grejer som bara inte vill fastna i pallet på mig! Fattar inte, jag har inte haft speciellt svårt att plugga förut, men nu går det tydligen inte. Man lägger bara det åt sidan hela tiden och sen när det är en kort tid kvar bara, ja då kommer man på att det nog är dags att sätta i gång! Men jag har ändå pluggat på tentan i 4 veckor nu, men jag tycker ändå inte att jag kan speciellt mycket..

Känns skönt att nästa tenta är om två månader i allafall! Då hinner jag ta hand om hästen ordentligt och trimma så man kan komma i väg på lite tävlingar. Har anmält mig till 2 nu i allafall. Men jag har nog 3-4 till som är intressanta men jag har väntat lite för jag måste kolla med pappa om han kan köra, annars hjälper Madde mig! Fast inte med lilla blå, jag lovar!

Ha en bra dag kära vänner ♥ Den här blir nog den värsta i världshistorien! Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får säga till om du behöver hästskjuts Malin! Har ju egen bil som får dra stort släp :) puss Johanna!

2010-03-28 @ 17:02:12
URL: http://jmmnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0