INCOMING; School


2010-03-11 12:07:02
Ja, då vare dags att gå till bussen straxt för att åka in till skolan. Sov ho älsk i natt så jag fick gå hem från honom till mig, tog ca 45 min. En jätteskön morgonpromenad!  Men nu är det som sagt skola och basgrupp som gäller, får se vad min handledare säger om mina frågeställningar jag gjorde i går till scenariot, haha. Hoppas dom är godkända för då har jag nog entligen fattat hur man ska göra. Det är ju trotsallt tenta på onsdag (!)

Slutar vid fyra och då tar jag bussen hem och går upp till min älskade på fyra ben och tar hand om honom. Tänkte jag skulle rida ut kanske, eller så joggar jag en sväng. Han ska ju inte bli svettig eftersom han har fått vaccin och han blir ju svettig så fort man börjar jobba lite, men det ska nog gå bra.

Nu ska jag dra, bussen går om 10 minuter från station, så det blir nog alldeles lagom!  Ha en bra dag ♥ 

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas de gick bra i skolan idag <3

Kram kram

2010-03-11 @ 21:26:53
URL: http://tesselinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0