Ingen bra start på dagen


2010-03-05 09:35:16

Godmorgon på er ♥ Jag startade dagen men att gå upp och kände att jag inte mådde något vidare, illamående och huvudvärk. Jättekul, verkligen. Ska snart lägga mig och vila lite igen och sen ta tag i pluggandet. Ganska segt på den fronten om jag får uttrycka mig. Vill helst bara gå till stallet faktiskt, och ta hand om min fina Figaro som för övrigt verkligen har blivit fin, det börjar ta sig nu. Och perfekt att det är träning i morgon också nu när han är som bäst (:

Följde med Madde till Ekängen nu i veckan och red på Casack! Det var väldigt roligt, verkligen fin häst alltså! :) Och så fick jag en liten lektion också, perfekt! :D Dom har ju även lite shop där med lite mia's prylar så jag köpte med mig ett schabrak hem! Tänkte att jag ville att Figaro ska vara lite snygg på och stilig på träningarna. Fick bli ett vinrött med vit och marinblå kant. Tänkte att det skulle passa bra med vita lindor till (: 



Nu ska jag lägga mig och vila och hoppas på att jag är lite piggare sen!

ciao  


Kommentarer
Postat av: Tess

Krya på dig... <3

2010-03-05 @ 20:51:05
URL: http://tesselinaa.blogg.se/
Postat av: Tess

Krya på dig <3

2010-03-05 @ 21:32:17
URL: http://tesselinaa.blogg.se/
Postat av: maija

malin, hör av dig om den där lunchen vi pratade om. hoppas allt är bra, saknar dig.

2010-03-06 @ 01:50:44
URL: http://maijag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0