Likes passion


2010-03-10 20:19:52

Tjabba tjena hallå! Hur står det till mina vänner? Jag har precis kommit upp ur ett varmt bad och då menar jag varmt! Hela kroppen är alldeles röd, så jag sitter faktiskt här utan någonting på mig, jag är ensam hemma så jag kände att det inte gjorde så mycket.

Min dag har varit lte sådär faktiskt, ganska mycket opepp i dag. Men efter lite snack med Madde så kändes alla mycket bättre! I bland behöver man prata av sig lite och det var det jag gjorde i dag. Är så trött på att det inte händer så mycket men det är väl så när man pluggar, man har fullt upp med det. Sen när man kommer hem så är det stallet som gäller sen hem och äta och sova. Så jag känner verkligen att jag vill göra något. Men nu har jag och Jens i allafall bestämt att vi ska på en liten utflykt på fredag efter att jag har haft min redovisning. Vi ska åka till Linköping och hämta en dator och sen åka till IKEA och shoppa lite och sen blir det säkert en god lunch någonstans och även en fika kan vi nog klämma in, mys.

Nu ringde precis min kära, så han kommer hit nu. Så bäst att gå och ner och packa väskan, sover hos han i natt!

Vi hörs i morgon, ha en bra kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0