This is my life my friend


2010-03-21 20:10:48

Gokväll! Precis nytränad, nyduschad och nyäten. Kan det bli mycket bättre?
Jens har varit hemma i helgen. Vi har haft det jättemysigt! Och som alltid går tiden så himla fort när han är hemma. I går följde han med mig till gymmet för att visa lite hur jag kunde träna! Kändes väldigt bra. 3 kg-hantlarna here we come! haha, för se starkare är jag inte! Men med lite träning vet man aldrig vad som kan hända. Nu känner jag mig i allafall lite taggad till att träna igen och det är skönt. Har som sagt tränat nu och det var skönt. Åkte ner till friskis och körde ett pass där i dag! I morgonbitti innan skolan hade jag tänkt att ta stavarna och gå 5 km rundan! För nu i veckan blir det nog inte så mycket träning tyvärr. Måste peppa och trimma inför tävlingen på söndag så jag lär lägga alla lediga timmar på stallet den här veckan. Jag skulle ju kunna träna lite här hemma, hittade nämligen hantlar under sängen. Men det är 5 kilos hantlar och det tror jag blir lite mycket såhär i början.. Så jag får helt enkelt satsa på träning på fredag då jag är ledig!

Nu börjar balen närma sig med stormsteg! ÅH, vad kuuuul vi kommer ha! (: Skönt att man har lite sällskap upp också ;) Ah, det ska verkligen bli jättekul! Och att få komma upp till lappet :p

Nu ska jag faktiskt krypa ner och läsa twilight, ÄNTLIGEN! Fick ju sluta när jag började plugga. Men nu har jag gjort tentan och i morgon börjar nya kursen så jag har inget att plugga på. Så nu har jag ca 2 timmar på mig att läsa innan jag slocknar. Tror jag läser ut den i kväll, underbart! Bara att gå till affären och köpa tredje boken..

Godnatt kära vänner! Jag saknar Jens ♥ PUSSS


Kommentarer
Postat av: maija

tänkte bara meddela hur min vecka ser ut. idag är jag ledig, imorgon jobbar jag lunch, onsdag vet jag inte än. sen jobbar jag tors-fre-lör heldagar..

2010-03-22 @ 17:03:25
URL: http://maijag.blogg.se/
Postat av: maija

dom kommer på onsdag nästa vecka :) visst skulle det vara trevligt att gå?

2010-03-24 @ 12:36:34
URL: http://maijag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0