Dags för uppdatering..


2010-05-26 18:49:24
Oj, det var visst superlänge sedan jag skrev något här märkte jag nu.. Sitter ju med min sprillans nya dator nu så i framtiden kommer jag nog blogga lite mera (: Kanske till och med när jag är i skolan!

Det har nog egentligen inte hänt så mycket på sista tiden faktiskt. Sedan jag bloggade senast alltså.
Jens muckar om 15 dagar och det är helt sjukt! Tiden har gått så himla fort. Hela 15 månader.. Jag minns när jag lämnade honom första gången på tåget, det var så sorgligt! Men sedan insåg jag ju hur tiden sprang i väg..
Just det, jag har varit på bal uppe hos honom i Arvidsjaur också, det har jag inte berättat! Det var verkligen en upplevelse som inte kommer glömmas. 14 timmars bussresa upp och 14 timmar hem. Det var fint! Jag hade i allafall en underbar helg! Kanske att jag lägger  upp bilder senare.. Men jag vet inte om jag ska lägga in massa gammalt på den här utan bara nytt, att jag har kvar gamla bilder på den andra datorn. Annars kan jag ju lägga in bilder här från den datorn, smart Malin! :p

Måste sätta i gång med pluggandet, har medicintenta nästa vecka! Sista innan sommarlovet, så det är bara att ligga i och tänka att sommarlovet kommer när man har skrivit klart den nästa fredag!

Ska lite mat nu sen måste jag upp en sväng till stallet och skritta på pollen! Vill inte rida så hårt i dag eftersom jag inte mått så bra. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0