Gasutbytet sker mellan kapillärnätet och alveolerna.. bla bla


2010-05-28 12:06:47
Fan så mycket plugg jag har att ta tag i. Just nu känner jag inte alls för det. Vill hellre gå upp till stallet och ta hand om min häst! Sitter bara och tänker på att Jens kommer hem i morgon och hur mycket jag längtar efter honom. Jag behöver någon som kan heja på mig inför tentan och då är det bra att han kommer hem (:

Nu har jag gått och blivit snygg i barret igen, känns mycket fint! Kalasnöjd! Och det är ju alltid skönt när man känner så efter att ha varit hos frissan.

Pluggade hela dagen i skolan i går med några från basgruppen, fick ut väldigt mycket faktiskt, speciellet vart gasutbyteet sker, haha. Dock hade jag behövt plugga hela kvällen i går, men det gick visst inte, hmfh. Vad kan det berott på? Fick ju i allafall datorn fixad och det är jag evigt tacksam för men jag hade faktiskt behövt plugga som jag sa. Aja, jag får plugga hela dagen i dag i stället. Jag tror inte dom som inte har den här tentan fattar hur mycket det är att nöta in i hjärnan och att det behövs mycket tid för att klara det.

Nu ska jag äta lunch, hotta räker och pasta! Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0