Laddar upp för en toppenkväll!


2010-05-29 18:53:37
Förhoppningsvis kommer det bli en kanonkväll i kväll! Sitter just nu hemma hos Thess och Alex och förfestar lite. Jens är och hämtar Alex på jobbet och Thess sitter här och gör i ordning sig. Vi ska snart ta tåget till Linköping för att träffa några lumparkompisar och sedan ska vi går ut! Det blir nog kanoners (:

Har tränat för Carina i dag! Det gick bra, fick mest skit för min sits men det är väl som vanligt. Figaro var fin i allafall och det känns som att det är huvudsaken faktiskt! Sen att jag är halvt invalid i kroppen men ryggont och stel i axlarna är en annan femma!

I morgon blir det nog en tripp in till Åby och kolla dresseyren! (:  Sen ska Figaro få hoppa med. Han ska ju få vara med på klubbcupen och hoppa, men INTE med mig på ryggen som tur är, haha. Det blir nog bra det där!

Nu ska jag gå och öppna en cider till! Ni får ha en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0