vill du gå på lina, titta inte ner


2010-05-29 08:39:04
Godmorgon! Min älskling har alltid (inte) sådan kolla ♥ Så i dag har jag gått upp ungefär 1 timme och en kvart för tidigt för hans skull. Tåget kom visst in en timme senare än vad han trodde, han hade visst inte kollat på biljetten utan gissat en tid. haha, bra. Men nu sitter jag här i stället, bloggar och lyssnar på musik. Har även hunnit byta lakan i sängen så det är lite fräscht tills vi sa sova där. Ska snart äta lite frukost också.

Klockan 14.15 ska jag träna för carina, och det kan jag lova var ett tag sen.. har inte varit med på 3 ggr tror jag så det är verkligen på tiden. Har ju tränat för Agge nu rätt mycket och det ska jag fortsätta göra. Så i höst tänkte jag träna för båda! Agge 1 gång i veckan och carina varann vecka. Det tror jag blir bra! Min häst är väldigt söt, det har hänt så mycket med honom. Så himla kul det känns! Räcker med att trava fram och köra lite öppna i det så är han loss sen och trampar på med bak. Dock var han väldigt trött i går så han var lite kort i v.bak. Hoppas bara han inte är trött i dag. Gjorde en rejäl strech på honom innan jag gick hem i går.

Hoppas bara det kan bli lite fint väder, var ju så skönt i går ett tag. Satt ute i bikini på baksidan i 2 timmar!
Men nu ska jag äta frukost, sedan är det dags att bege sig mot stationen i norrköping och ge min älskade en stor kram.

Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0