Instängd


2010-11-23 15:56:30

Känner mig så himla instängd, fast det är jag praktiskt taget inte. Känslan gör mig galen, och den här dagen ska inte läggas på 10-top direkt. Först massa tjafs i telefon där grundtanken var bra från min sida men det gick åt skogen ändå. Sen depp över det. Och så vart det ingen utång i helgen. Vid kl. 13 la jag fram 3 kycklingfileér på upptining för att ha maten färdig till mamma och pappa kommer hem och sedan ta en av bilarna och dra ner och träna (insåg ganska tidigt att det var den bästa idéen att ta bilen än att ge sig ut nu mitt på dagen och gå ner) Men lagom när den idén var slagen får jag reda först på att mamma inte kommer hem förens tio i kväll för att hon är i Borås på någon utbildning, sen ringer jag pappa i hop om att han ska komma hem skapligt, som i och försig inte är så vanligt, och då säger han att han är påväg till Linköping för att gå på Hockey i kväll och inte kommer hem förens tio- halv elva i kväll. JA! Fan vad kul, skitkul, apkul, bajs på den här dagen. Så matlagningen vart åt helvete och träningen med.

Nae, men jag sätter mig väl och ser på en tredje film nu då. Yes, klockan är bara fyra! Oh, jag önskar det var nästa dag nu. Så vi kan sudda bort denna dag, för det är inget kommer ha i minnet om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0