Kärleksvisan


2010-11-15 12:02:42
För att jag älskar dig så som du är, och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig får bära dig när du är svag för du betyder allting för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig. För du betyder allt för mig.

Snart dags för sång/piano-lektion med Karin. Har sett fram emot det hela förra veckan. Var ett tag sedan nu. Sitter och lyssnar på lite musik och försöker få lite inspiration, eller alltså inspiration har jag men jag försöker få inspiration till vad jag vill sjunga och vad som passar mig bäst! Det är alltid lika svårt, då jag för det mesta är en allätare.

Och min 4 dagars ledighet startade med jobb! Fint äre! Så jag ska springa dit direkt efter sånglektionen och jobba 14:30-20:00. Var egentligen 13:00-20:00 men eftersom jag inte kunde komma in tidigare så fick det bli en liten specialtur! Jag är rädd för att det blir jag som som näst på tur att bli sjuk! Icke bra, det har jag inte tid med!!

Nu ska jag göra i ordning mig, sen sjunga och spela upp mig lite!
Ha en bra dag. Och jag vet en hemlighet som inte ni vet! (: Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0