Nu jäklar kör vi!


2010-11-17 21:42:04

Det var verkligen på tiden att ta tag i träningen i dag och hårt vart det! Men gud så skönt det känns nu, bara duschen kvar sen sängdags. Hängde på Elle bl.a. till sportsbar i kväll. Tänkte köra hennes träningsprogram (att hon skulle visa vad hon tränar och så). Vi började med 13 min, för att vara exakt, crosstrainer sen gick vi på benstyrkan och lagom efter det blev vi tillfrågade av Petter om vi ville vara med på box-passet och det var vi kan jag säga, och trött som fasen blev jag! Men åh så roligt det var! När det var slut tog vi mage också och sen stretch på det. Och nu är jag så nöjd efteråt! Men i morgon får det bli träningsverket för min del innan det är dags att dra in till storstaden fr en  shoppningrunda med Felicia!

Och i helgen blir det utgång med Felicia och Jennie! Det ska ska bli såååå kul! Är aspepp. Så det ser jag fram emot. Men först väntar 3 arbetsdagar för min del.. I morgon 7-12.45, fredag 13-21 och lördag 8-15, sen är jag ledig 3 dagar igen. Underbart! Nu väntar dusch och sänggående. Godnatt mina fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0