Party like a rockstar


2010-11-21 15:01:41
I dag mår man visst som man förtjänar - trött, seg och godissugen. Vilken bra kombination. Men jag ska i allafall göra något vettigt i dag! Madde kommer och hämtar mig vid kvart över sex, och då ska vi faktiskt ner till ramunderhallen och köra ett friskis&svettis - 75 min pass med Caroline! Då lär jag bli ännu tröttare efter det, men det tar vi då!

Älsklingen, är på jobbet. Väntar på att han ska höra av sig. Tror vi skulle ses sen beroende på när han får sluta osv. Han är trött och jag är trött, bra kombination där! Då kan vi ta hand om varandra - det låter utmärkt.
Men vi får se vad som händer, jag hoppas i allafall på att jag får sovsällskap, det känns behövande i dag.

Och i går festade jag lite extra för fira, för en som står mig otroligt nära. Det kommer bli- och gå jättebra, det vet jag, för du är så bra ♥  NU blir det soffläge igen för min del, jag är så seg så jag vet inte när jag kommer bli pigg igen. Synd. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0