Sjuukt uttråkad


2010-11-16 17:22:19
Känns som jag har suttit här hela dagen! Fast det har jag inte. Har hunnit med en del bra saker faktiskt fast det inte känns som det. Jag gick upp halv tolv, jätteskönt. Sen åt jag frukost och tog på mig lite kläder för att ge mig ut på en långpomenad. Vädret tillät verkligen det i dag så jag passade på! Och då passade jag även på att gå förbi apoteket. När jag kom hem åt jag lunch och sen satte jag mig vid pianot och övade lite. Det har jag hunnit med i dag.

Nu håller jag på att tappa upp ett bad för att värma upp mig lite. Sen ska jag laga mat, tacos blir det i kväll!

Och så saknar jag Figaro också! Gud, vad positiv jag känner förtillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0