The last song


2010-11-23 14:08:51
Ja, nu blir det att se den! Behöver det känner jag. Sen blir det matlagning och efter det gymmet förhoppningsvis annars får den här dagen bli min vilodag denna vecka!

Bestämde mig i allafall för att jobba på Lördag, sa i från om Söndagen för att det vankades utgång på söndag (kände inte för att gå upp halv sex dagen efter utgång) men nu vart det ingen utgång så då kunde jag ju ha jobbat.. Så känns ju fett segt att ha sagt i från om en 8 timmars tur en söndag och sen så vart det inte som planerat. Jaja, inget att göra någonting åt nu. Det kommer fler jobbdagar, det svär jag på.

NU: Film!

Kommentarer
Postat av: Tess

Åhh den var så himla bra tyckte jag, såg den i helgen efter jag sett Dear John :)

2010-11-25 @ 22:14:24
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0