Vad är detta?


2010-11-23 11:56:40
Jag är jättesugen på att gå till gymmet, men jag vill inte ge mig ut i detta väder? Vad ska jag ta mig till. Hade ju verkligen planerat min dag i dag men den verkar skita sig. Kul, kul cykelhjul. (Åh, nu saknar jag Evve också när jag skrev sådär.) Och jag kan ju inte vänta tills mamma kommer hem så jag kan ta bilen för jag hade ju tänkt laga middag tills hon kommer hem och då vill jag redan vara färdigtränad så jag bara kan slappa sen i kväll och se Dear John eller någon annan film. Aja, jag får väl helt enkelt bita i det sura äpplet och ta på mig rejält med kläder och traska ner till träningsverket. Men det är ju inte bara en promenad, utan jag ska ju hem sen också när jag har tränat klart. Positiv tjej, jag vet.

Jag har verkligen kommit i gång med träningen igen och det känns riktigt roligt. Madde har ju lurat med mig att köra tjejklassikern. Waah, hur skall detta sluta? Tjejwasan, tjejvättern och vansbrosimningen........ och allt detta inom ett år?!!?? Ja, men vi satsar på 2011, och har jag inte sagt det förr? BEACH 2011, ja men visst!

Fick precis ett samtal från jobbet och att jobba i helgen, ska snart ringa upp igen när jag bestämt mig om jag vill gå delad tur på Lördag. Känns sådär just nu när man ÄNTLIGEN är ledig fredagkväll, lördag och söndag. Det har inte hänt sen i juli känns det som. Tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0