Äntligen!


2010-10-27 21:30:19
Ja, äntligen har penicillinkuren tagit slut (tog sista tabletten i morse) så nu kan jag börja träna på riktigt igen! Alltså ta ut mig till fullo och inte bara mesköra. Startar i morgon igen, med lite kondition! Sen på fredag bygger jag på med lite styrka sen tror jag nog att jag ska vara i gång igen så jag kan köra på som vanligt! Tränade senast förra Måndagen så så länge är det ju faktiskt inte sen jag tränade. Det är skönt. Men nu känner jag mig fitt for fight igen så att säga. Aldrig kul med urinvägsinfektioner.. Men det är ju tur att det finns hjälpmedel för det!

I em/kväll har jag jobbat, 13-21! Gick ganska bra, det rullade på så att säga. Dock går jag samma pass i morgon, känns lite segt med en lång kväll till. Men sånt är livet!

Glömde att säga att jag och mamma var inne i stan i måndags och köpte på oss massor utav garn så här ska både stickas och virkas! Dels ska jag göra två mössor till mig själv och sen två stycken till Tilda och Tuva i julklapp. Mamma ska göra vantar till mig och lovika-vantar till sig själv. Mysigt såhär inför vintern med lite stickat. Och när mamma och jag var och lunchade förut sa hon att hon kunde tänka sig att sticka en "pippi-tröja" till mig för en sån vill jag ha! Underbart!

Nae nu ska jag faktiskt göra i ordning mig för natten så jag bara har att krypa ner sedan när jag känner för det! Sedan ska jag sätta mig med den första mössan! Ha en bra kväll finingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0