Dags för update


2010-10-12 08:49:50
Godermorgon mitt herrskap. Hur står det till denna vackra morgon? Själv är jag uppe med tuppen. Men det beror på att jag sov hos Jens i natt och han började jobba kl sju så jag åkte med ner till mig i morse. Hade inte tid att vara där hela dagen. Ska åka till syrran sen och sova där, för i morgon bär det av till ullared minsann! Nice one. Det är ju bara sisodär 5:e gången på 1½ år som jag åker dit, typ. Jag gillar alla tanter som kör på en, det är kul är det.
Har insett att jag nog inte kommer vara lika fattig denna gång när jag kommer hem! Har ju ingen häst att köpa grejer till längre så nu behöver jag inte ens gå till den avdelningen och hitta massor grejer. Ganska sorligt när jag tänker efter.. Men nu ska jag inte deppa denna fina dag som sagt.

Ska ner och träna sen tänkte jag. Vart ju jobb i gårkväll i stället, 16.45-20.30. Så jag får helt enkelt sätta i gång i dag i stället. På tal om i går så var jag hos Totta och klippte mig och gjorde slingor. Och det resulterade i att jag inte har något hår kvar, naerå så illa är det inte men kort är det. Typ page fast ett par centimeter längre och inget uppklippt. Men jag är grymt nöjd! Och slingorna vart toppen! Blandade varma och kalla toner av blont och sen blev det några rödbruna slingor i botten. Great! Och Jens tyckte det var jättebra och det var skönt att höra, haha. Det var typ han som fick mig att klippa kort och det är jag glad över! Hade tänkt på det länge, att jag var sugen på det och sen när jag fråga hur han tyckte jag skulle klippa, och han sa att jag skulle klippa kort, då slog jag slag i saken!
Kanske kommer någon bild lite senare när det är i ordninggjort!

Nu ska jag ta ett varmt bad innan jag ska ner och hämta ut recept. Ha en fin dag, (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0