Freedom road


2010-10-31 17:53:53
Hej och hallå. Hur står det till såhär på söndagseftermiddagen? Är precis hemkommen från stan. Har vart på shoppningrunda med mamma. Så är det snart dags för matlagning. Tacos är det som står på menyn i kväll!

Jag är väldigt nöjd med mina inköp i dag, blev en Elvine-jacka från affären jag inte vet vad den heter (ligger uppe vid bikbok) till att ha i höst/vinter. En varm jacka men inte så varm så att man svettas om man har det vid bara någon minusgrad. Ett perfekt komplement till min jättevarma jacka som jag då kan ha när det är typ 10 minus.
Sen gick vi in en sväng på Levi's Store och fanns det en reaställning med massa godsaker. KÖpte typ jättefina skortor/blusar att ha till jeans eller så. Och sen ett jättefint jeansblått linne med en lite spetskant. Och det sista köpet var en t-shirt med nitar på axlarna från Sisters! Somsgat. mycket nöjd med dagen!

Har även storstädat mitt rum! Underbart att lägga sig i en nybäddad säng och ett nydammsugat rum. Nu är det bara lite hyllor kvar att sätta upp på väggen!

Jens kommer ner snart och ger mig nattsällskap! Vi har inte sovit i hop 4-5 nätter tror jag, så jag saknar honom en smula! Tänkte jag skulle utmana honom in en vända mulle, känner att jag har vinnarnerven i dag! Haha.

Men ha en jättebra kväll så hörs vi när hörs!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin blogg du har fått!! :D

2010-11-04 @ 20:07:17
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0