Godmorgon!


2010-10-05 08:48:04
Godmorgon! I dag är jag uppe med tuppen för er som inte visste. Har sovit hos Jennie i natt och hon började sin praktik klockan åtta så det var bara att kliva upp ur sängen och sen bli hemskjutsad utav henne.
I gårkväll hade vi jättemysigt! Käka lite, såg på top model, åt äppelpaj med massa vaniljsås. Sen gick vi och la oss och pratade massor (: Det var bra. Sånt behövs i bland!

Nu är jag i allafall hemma och funderar på om man ska sätta fart och städa rummet? Eller så vart jag sugen på att åka in en sväng till stan och kolla vinterjacka och vinterskor.. Det skulle ju verkligen behövas för jag behöver båda delar i vinter. Jag hade en alldeles för tunn jacka förra vintern och tänker jag inte göra om igen. Har redan hittat skorna jag ville ha! Så himla fina, från eurosko (: Så funderar starkt på att åka in och sen kanske åka med Jens hem när han slutat jobba och sen åka direkt och träna! (: Hm, jag ska fundera på saken i allafall så får vi se hur det reder sig i slutändan.

Nu ska jag kolla runt lite på internet och samtidigt bestämma mig hur jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0