Har inte tid


2010-10-18 12:56:13
Har inte tid nu tyvärr, att blogga.

Dagens; Barnvakt i Sturefors åt för dagen väldigt vilda ungar (dom har väldigt kul). Och vid halv fyra ska jag äntligen få träffa Tessan i Norrpan över en fika och kanske en lite härlig höstpromenad. Och i kväll blir det en Malin-kväll med lite städning i rummet och lite bloggande. Måste även kolla lite i bildmapparna och välja ut några som är godkända att hamna på bloggen - Lelle ska nämligen hjälpa mig med min blogg - den ska äntligen få bli lite snygg! Jättetacksam för hjälpen! Så ska göra i ordning en bildmapp åt henne så hon har lite att välja på.

Och i morgon ska äntligen jag och Madde ha en Malin/Madde-dag med mat och prat! Det gillas starkt!

Men nu har jag inte att skriva mer, kommer förhoppningsvis lite mera i kväll. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack fina du för idag <3

2010-10-18 @ 19:26:38
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack själv fina du! <3

2010-10-18 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0